Frakt

Levering

Tiden fra din bestilling er registrert hos oss til du mottar varene kan variere. Vanlig leveringstid vil være 1-3 virkedager. Du vil motta en ordrebekreftelse fra oss når bestillingen er registrert.

Til tider kan produkter være midlertidig utsolgt og leveringstiden kan bli noe lenger. Du vil bli informert per e-post hvis dette er tilfellet. Din ordre vil bli restnotert og du blir varslet på e-post i løpet av 1-4 dager, med forventet leveringstid. Har du spørsmål angående leveringstid eller liknende, kontakt oss på post@zenostore.no

Vi reserverer oss for at vi kan være utsolgt for en vare, eller at leverandøren er tom på lager.

Fraktkostnad: 59,- (post i butikk) og 149,- for hjemlevering. Begge frakttjenestene er levert av Bring/Posten Norge.
 

Bytte og retur av varer

Når du handler på www.zenostore.no har du alltid 14 dagers bytte- og returrett. For at du skal kunne returnere et produkt til oss, må produktet være i tilsvarende stand og mengde som du mottok fra oss. Originalemballasje og merkelapper må være med i returforsendelsen. Ved retur dekker zeno.no denne, kontakt oss på bytte@zeno.no. 

Du vil motta en e-post fra oss når returen har ankommet oss.

Ved retur er det kunden som har ansvaret for risiko ved frakten.
 

Bytte en vare

Hvis du vil bytte en vare, eller til en annen størrelse, sender du en e-post til bytte@zeno.no, slik at vi kan reservere den nye varen for deg. Når varen er reservert, og din vare skal returneres, send varen til returadressen: PB 1 Hovseter, 0705 Oslo
Varene kan dessverre ikke byttes i fysiske utsalgssteder.

 

Angrerett

Hvis du vil benytte deg av angreretten, gjør du følgende:

Send den ubrukte varen & kvittering til adressen: PB 1 Hovseter, 0705 Oslo

Når vi har mottatt returen og godkjent denne, betaler vi tilbake beløpet på din bankkonto innen 10 virkedager.

- NB! Pengene blir returnert til kortet som ble benyttet under kjøpet.

 

Reklamasjon

Hvis du mot formodning skulle motta en vare som ikke innfrir de ventende kvalifikasjoner, vennligst ta kontakt med kundeservice så snart som mulig, og senest innen 14 dager. 

OBS! Ved en eventuell reklamasjon vil vi undersøke produktet for feilen. I enkelte tilfeller må produktet sendes inn til leverandøren, dette kan forlenge behandlingstiden.

 

Uavhentede pakker

Hvis en pakke som er levert ikke blir hentet, forbeholder vi oss retten til å debitere kostnadene dette fører med seg for oss. En egen faktura på 249,- kroner vil bli sendt til mottaker av pakken.

Alle forsøk på svindel vil bli sporet og politianmeldt.

Har du spørsmål utover dette, er du velkommen til å kontakte vår kundeservice: post@zenostore.no