Kundeservice

Klikk her for å skrive til oss fra vårt kontaktskjema, vi tilbyr kompetent og personlig kundeservice.

Ønsker du ikke å benytte vårt kontaktskjema, kan du henvende deg til hei@zeno.no for den samme gode kundeopplevelsen.

 

Foretaksinformasjon

zeno.no, Lorang AS, org nr 923 128 247

Lorang AS eier nettbutikken zeno.no og merkevaren Lorang by Zeno.

Kontaktinformasjon

Generelle henvendelser som ikke er knyttet til retur, bytte eller faktura rettes til hei@zeno.no eller +47 900 78 900

Henvendelser knyttet til retur eller bytte rettes til bytte@zeno.no

 

Se ellers den generelle kjøpsinformasjonen herunder: 

Levering

Vi etterstreber å håndtere ordren din raskt. Ordinær leveringstid er derfor 1-3 virkedager. Du mottar en automatisk ordrebekreftelse når betalingen din er gjennomført og godkjent. 

Vi tar forbehold om utsolgte varer, du blir da raskt varslet på e-post eller telefon med forespørsel om alternativ vare eller tilbud om kreditering av ordren dersom ønskelig. 

 

Bytte og retur av varer

Når du handler på www.zeno.no har du alltid 30 dagers bytte- og returrett. For at du skal kunne returnere et produkt til oss, må produktet være i tilsvarende stand og mengde som du mottok fra oss. Originalemballasje og merkelapper må være med i returforsendelsen. Vi tilbyr fri retur ved både bytte og kansellering/kreditering av ordre. Kontakt bytte@zeno.no for å arrangere returkit. Vi refunderer ikke returer som kunden har arrangert selv. 

 

Bytte en vare

Dersom du ønsker å bytte vare eller størrelse, kontakt oss på bytte@zeno.no. Du har alltid fri frakt ved retur. Varene kan dessverre ikke byttes hos fysiske utsalgssteder/ forhandlere. 

 

Angrerett

Dersom du ønsker å  benytte deg av angreretten, følg instruksjonene herunder: 

Send en e-post til bytte@zeno.no og informer om at du ønsker å benytte deg av angrerett. Du vil da motta en digital returseddel som gir deg gratis frakt for returen. Legg alltid ved det utfylte angreskjemaet som fulgte med ordren din. Når vi har mottatt og behandlet returen din, refunderer beløpet til betalingsmetoden som ble benyttet ved kjøpet. Returer behandles fortløpende. 

 

Reklamasjon

Skulle du motta en vare som ikke svarer til forventningene,  vennligst ta kontakt med kundeservice hei@zeno.no så snart som mulig, og senest innen 14 dager fra utleveringsdato. OBS! Ved en eventuell reklamasjon vil vi dersom mulig undersøke produktet for feilen, eller kan be deg om å sende bilder av problemstillingen du ønsker å reklamere på. 

 

Uavhentede pakker

Dersom en pakke som er bekreftet levert til ditt utleveringssted ikke blir hentet og den ikke blir etterlyst, forbeholder vi oss retten til å fakturere deg for direkte kostnader for frakt, pakking og håndtering på kr 189,-. Du er selv ansvarlig for å kontakte utleveringsstedet for å forlenge en eventuell hentefrist. Vi kan selvfølgelig ettersende en uavhentet ordre som har gått i retur til oss. Dette tilbys mot et gebyr på 59,-. Kontakt hei@zeno.no for å melde fra dersom du ikke rakk å hente pakken din og ønsker den sendt på nytt. 

Alle forsøk på svindel vil bli ettergått og politianmeldt.

 

Skjortestørrelser

Se vår Størrelsesguide for å finne riktig størrelse eller prøv vårt digitale prøverom: Gå til det digitale prøverommet

Du kan også sende en mail til hei@zeno.no for å få personlig hjelp til få finne din riktige passform og størrelse. 

 

Har du spørsmål utover dette, er du alltid velkommen til å kontakte vår kundeservice: hei@zeno.no