Kundeservice

Klikk her for å skrive til oss fra vårt kontaktskjema, vi tilbyr en god og personlig kundeservice.

Ønsker du ikke å benytte vårt kontaktskjema, ber vi deg om å skrive til hei@zeno.no for den samme gode kundeopplevelsen.

Foretaksinformasjon

zeno.no, Lorang AS, org nr 923 128 247

Lorang AS eier nettbutikken zenostore.no og varemerket Lorang by Zeno.

Kontaktinformasjon

Vår postadresse er: PB 1 Hovseter, 0705 OSLO.

Henvendelser rettes til hei@zeno.no eller +47 900 78 900

Se ellers den generelle kjøpsinformasjonen herunder: 

Levering

Vi etterstreber å håndtere ordren din raskt. Ordinær leveringstid er derfor så rask som 1-3 virkedager. Du mottar en automatisk ordrebekreftelse når betalingen din er gjennomført og godkjent. 

Vi tar forbehold om utsolgte varer, du blir da raskt varslet på e-post eller telefon med forespørsel om alternativ vare eller tilbud om kreditering av ordren dersom ønskelig. 

Bytte og retur av varer

Når du handler på www.zenostore.no har du alltid 14 dagers bytte- og returrett. For at du skal kunne returnere et produkt til oss, må produktet være i tilsvarende stand og mengde som du mottok fra oss. Originalemballasje og merkelapper må være med i returforsendelsen. Ved retur for kreditering av ordren betaler du selv for returporto. Gjelder returen en reklamasjon, eller at vi har sendt feil vare, refunderer vi dine utlegg ifm retur. Returer behandles fortløpende.

Ved retur er det kunden som har ansvaret for risiko ved frakten og som er ansvarlig for sporing og reklamasjon hos befrakter. 

Bytte en vare

Dersom du ønsker å bytte vare eller størrelse, kontakt oss på bytte@zeno.no. Du har alltid fri frakt ved retur for bytte. Varene kan dessverre ikke byttes hos fysiske utsalgssteder/ forhandlere. 

Angrerett

Dersom du ønsker å  benytte deg av angreretten, følg instruksjonene herunder: 

Send den ubrukte varen og utfylt angrerettskjema til: PB 1 - Hovseter, 0705 Oslo Når vi har mottatt og behandlet returen din, refunderer vi til betalingskortet som ble benyttet under kjøpet. Returer behandles fortløpende. 

Reklamasjon

Skulle du motta en vare som ikke svarer til forventningene,  vennligst ta kontakt med kundeservice hei@zeno.no så snart som mulig, og senest innen 14 dager. OBS! Ved en eventuell reklamasjon vil vi dersom mulig undersøke produktet for feilen, eller kan be deg om å sende bilder av problemstillingen du ønsker å reklamere på. 

Uavhentede pakker

Dersom en pakke som er bekreftet levert til ditt utleveringssted ikke blir hentet, forbeholder vi oss retten til å debitere direkte kostnader for frakt, pakking og håndtering. Du er selv ansvarlig for å kontakte utleveringsstedet for å forlenge en eventuell hentefrist.

Alle forsøk på svindel vil bli ettergått og politianmeldt.

Skjortestørrelser

Se vår Størrelsesguide for å finne riktig størrelse eller prøv vårt digitale prøverom: Gå til det digitale prøverommet

Du kan også sende en mail til hei@zeno.no for å få personlig hjelp til få finne din riktige passform og størrelse. 

Har du spørsmål utover dette, er du alltid velkommen til å kontakte vår kundeservice: hei@zeno.no